طرفداران قلابی سامسونگ درمراسم رونمایی گلکسی اس6


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 18 فروردين 1394
بازدید : 634
نویسنده : بنیامین سلمانی

در این گزارش که توسط بنگاه خبری The Paper در شهر شانگهای چین منتشر شده آمده است که این شرکت توسط برخی کارگزاران خاص اقدام به استخدام نزدیک به ۵۰۰ نفر افراد زیر ۳۰ سال با ظاهر دانشجو و دانش‌آموز کرده که به عنوان طرفداران این شرکت و اسمارت‌فون‌های آن معرفی شده‌اند . برای این افراد که بیش از ۱ ساعت در جلسه رونمایی حضور داشتند حقوقی نزدیک به ۴.۸۰ دلار بابت هر فرد تعلق گرفته و کارگزاران سامسونگ که این افراد را انتخاب کرده‌ بودند نیز ۳.۲۰ دلار بابت هر فرد دریافت کرده اند!

samsung-fan

این افراد در مصاحبه با خبرنگاران خود را طرفداران سامسونگ معرفی کرده‌اند اما جالب‌ترین نکته در این میان این است که اغلب کسانی که از گوشی جدید S6‌ , S6 Edge در این مراسم عکس گرفته‌اند این کار را با گوشی آی‌فون خود انجام دادند.

 

در پی انتشار این گزارش ، امروز شرکت سامسونگ در واکنش به این خبر تمامی این اطلاعات را رد کرده و اعلام کرده است که هیچ‌یک از ۱۱۰۰ نفری که در این مراسم حضور داشته اند از این کمپانی مبلغی را برای شرکت در این مراسم دریافت نکرده بودند. سامسونگ همچنین به این نکته اشاره کرده که همگی این افراد به‌صورت کاملا رسمی به این جلسه درمحل Shanghai Culture Square دعوت شده بودند.

سامسونگ البته در این زمینه چندان هم بی‌سابقه نیست و حداقل در دو مورد یک بار در گذاردن نظرات منفی در رابطه با برند HTC و بار دیگر برای برجسته کردن نام سامسونگ در شبکه Stack Overflow سوابق نچندان مثبتی از خود برجای گذاشته است. البته احتمالا در این مورد خاص ماجرا به همینجا ختم نمی‌شود و شاید طرفین مدارک دیگری را در این زمینه منتشر کنند.

 

 

منبع:گجت نیوز




:: برچسب‌ها: سامسونگ , معرفی گلکسی اس6 , گلکسی اس6 ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 38
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 756
بازدید کل : 123301
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com